måndag 1 november 2010

Massa nya grejer...

I helgen var jag på stämpel- och scrapmässa i Göteborg med Therese. Vi bodde på hotell och gick på mässan i dagarna 2. Mycket trevligt! Det var inte så många utställare på mässan och grymt trångt, men det är alltid kul att gå på mässa och det köptes en hel det grejer trots det. =)

Som om jag inte handlat tillräckligt på mässan damp det ner ett brev från Skogstokiga i brevinkastet idag. Kunde inte motstå att beställa några stämplar därifrån. De är så underbara!

Julkortet jag visar idag är gjort med enbart nytt material.

De söta tomtarna och muren är stämplar från Skogstokiga, basen är ljusblått cardstock som jag färgat in med mina nya Distressdynor Wethered wood och Black soot, snöstjärnor i två storlekar från Forma hantverk som är embossade med vitt embossingpulver. Stämpeln "Hej tomtegubbar..." är även den från Skogstokiga och är embossad med rött embossingpulver. Muren och tomtarna är fästa med distanskuddar.


Ha det gött allihopa och lämna gärna en liten kommentar så blir jag så glad! =)

Kramkram

4 kommentarer:

  1. Vad kul med nya grejer! Kortet är helt underbart! Du är så duktig!! Själv har jag 17 alster kvar innan köpstoppet hävs.... =) Ses imorrn! Kram

    SvaraRadera
  2. Superfint kort!
    Ha en härlig dag.
    Kram Emelie

    SvaraRadera
  3. Åå vilken fin stämpel du köpt!Jätte fint kort! Hoppas ni hade det bra på mässan, kan hålla med om att det var välfigt trångt, vilket var lite jobbigt. Ser fram emot våran nåsta pysseldag;) kram kram

    SvaraRadera
  4. .....så himla NICE ! Mkt sött kort, med underbara stämplar!
    Kram Petra
    ÅH, vicken goding du är moster till!

    SvaraRadera