lördag 13 november 2010

Distressrutor och kort i 10x10cm-format

Igårkväll var vi ett gäng tjejer som var hemma hos Therese och pysslade, åt gott och hade väldigt trevligt.
Tack tjejer för en kul kväll! =)

Jag ägnade mig åt att göra julkort, för det lär ju behövas ett gäng. Min mammas jobbarkompisar har redan börjat fråga efter dem.

På mässan i Göteborg köpte jag nya distressdynor, det räcker ju aldig med bara de fäger som man har... ;) Det är så smidigt att färga in papper och det blir så snyggt resultat, tycker jag. Dessutom är distressrutor väldigt användbart till julkort.

De här korten gjorde jag igår: Det första kortet är i "vanligt" format 15x15cm och de två andra har jag gjort i storleken 10x10cm. Det blev bra att göra kort i det lilla formatet så det kommer det att bli fler av.





Jag har gått och blivit förkyld och mår inte så bra så att jag orkar ut och göra nånting. Att sitta vid skrivbordet och pyssla orkar jag som tur är med så det kommer alldeles säkert bli fler kort gjorda i helgen.

Ha det gött!

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar