måndag 15 november 2010

Det blir inte alltid som man tänkt...

På det här kortet har jag använt distressrutan som jag visade hur man gjorde i förra inlägget. Utanför rutan har jag färgat in med distressen walnut stain. Sen har jag embossat med guldfärgat pulvet och rött pulver på hjärtat.
Det som inte riktigt blev som jag tänkt var att jag tejpade på fel sida av det mönstrade pappret, så pappret skulle inte varit randig utan fint vitprickigt på röd botten. Ni får tänka er kortet så. =) Men men, det är klart, det vet inte den som får kortet.


Imorron och på onsdag ska jag på kurs. Jag har blivit arbetsplatsombud för Lärarförbundet på mitt jobb och nu är det ombudsutbildning. Det ska bli intressant och lärorikt, och att all fika och mat ingår där vi ska vara på Hasse på sjökanten är inte helt fel heller.  

Ha det gött allesammans! =)

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar