tisdag 26 oktober 2010

Dopkort

På lördag ska min syster gå på dop och har beställt ett dopkort av mig. Har länge tänkt prova att göra ett dopkort i form av en dopklänning och nu fick jag chansen.
Jag har använt mig av den här mallen men ändrat i den så att bak- och framstycke är lika stora. I mallen är framstycket kortare.
Kom på för sent att jag ville ha ett kors fastsatt på klänningen och hann inte åka och köpa så jag gjorde ett eget av tunn silverfärgad ståltråd.

Ikväll ska jag på föreläsning med jobbet på HLK. Lagom kul!

Kramkram

2 kommentarer:

  1. Å, vilket fint dopkort! Det har du verkligen gjort bra! Tycker det är kanonfint! Hoppas du överlevde föreläsningen!

    Kram Lindha

    SvaraRadera
  2. .....SNYGGT! hade ju lite bokstäver här åt dig...
    Kraaaaaaaaaaaam Petra

    SvaraRadera