fredag 16 juli 2010

presentpåse med Mo Manning

Idag tänker jag visa en presentpåse jag gjort med min nya underbara stämpel från Mo Manning. =)
Beskrivningen har jag hittat här.


Detta har jag använt:
Vit cardstock, grön skimrande cardstock, mönstrat papper från Prima, stämpel Mo Manning, Distress Ink (Shabby shutters) till kanterna på det mönstrade pappret, gröna pearls från Kaiser, bronsfärgade metallfjäril, min nya underbara Martha Stewart-kantpunch som jag länge tänkt köpa och nu äntligen köpt =). Stämpeln har jag målat med Promarkers och jag har fäst ihop påsen upptill med grönt band med vita prickar (mitt favoritband).
Allt utan punchen finns att köpa på Hobbyglädje.

Ha en skön fredagskväll!
Soliga sommarkramar till er alla

2 kommentarer:

  1. Så fin! Gillar verkligen din nya kantpunch!! Blir mer och mer sugen på att skaffa mig en... =) Kram Lindha

    SvaraRadera
  2. Hur söt stämpel som helst. Tyckte min Mo Manning tjej jag fick i DT-paketet var lite svår att jobba med. Men ngt ska jag nog hitta på.

    Urtjusig och somrig påse! =)

    SvaraRadera