torsdag 9 juni 2011

Studenttider

Studenten... Jag kan fortfarande komma ihåg den pirrande känslan när när jag stod innanför dörrarna på skolan och väntade på att få springa ut på trappan med mina klasskompisar och resten av skolans studenter till familj, släktingar och vänner. Jag önskar årets studenter all lycka i framtiden!

Imorgon åker jag till Helsingborg för att gå på min kusins student. Självklart har jag gjort ett kort till honom.

Stämplarna är från Magnolia och bakgrundspappret är en free-bee från Skogstokiga. Det blågula bandet har jag köpt på Maxi. Det går att hitta pyssel överallt om man har pysselögonen öppna. =)

Det här är inte det enda studentkortet jag gjort. Har haft en del beställningar så sammanlagt har jag gjort 11 studentkort. Här kommer lite bilder:




En del pyssel men jag gjorde korten rätt lika och jag känner mig nöjd. =)

I helgen kommer jag inte så så många lugna stunder. Student i Helsingborg imorgon och på lördag ska jag gå på dop här i Jönköping. Det är min sambos brorsdotter som ska döpas. Märta ska lilla sötingen döpas till. Sen åker jag tillbaka till mina föräldrar i Värnamo för att umgås med dem och min syster med  familj som också är där. Det ska bli så kul att träffa lilla Edvin igen som inte är så liten längre. 8 månader är han nu. Mosters älskling. =) En fullspäckad men rolig helg...

Jag hoppas att ni också får en bra helg!

Kramkram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar