måndag 30 maj 2011

Kolla in min superfina PIF!!

Nu har jag fått min PIF av L8! En superfin ask/korg full med Toblerone. Det förgyllde verkligen min dag när jag gick och hämtade ett paket på utlämningsstället som jag inte hade någon aning om vad det kunde vara. Min tanke var att jag hade ju inte vunnit någon auktion på Tradera på sistone och så var det min PIF. =)
Här är en bild som jag tagit på den och vill du ser mer hittar du fler bilder hittar du i L8:s blogg.
Som ni ser är det inte mycket choklad kvar i den. Tack igen Lotta!


Här kan du läsa mer om PIF och jag rekommenderar dig att hoppa på en om du hittar någon som har en i sin blogg. Man har 365 dagar på sig att ge bort gåvorna. Det kan tyckas vara lång tid men jag känner att jag nog måste börja klura på gåvorna jag ska ge bort.


I mitt förra inlägg fick ni receptet på butterkaka. Den såg väldigt smaskig ut men den blev inte så god som den ser ut. Jag tyckte att den blev lite degig i botten. Det är svårt att se när den är klar eftersom man inte kan titta undertill som det går att göra med vanliga bullar. Bullarna i det här fallet var klara men bottenplattan med vaniljkrämen blev inte riktigt färdig. Tänkte att ni ville veta innan ni provar receptet om ni nu vill göra det. 

Ha en bra vecka och njut av värmen!
Själv har jag ett tiotal studentkort på beställning att göra men njuta av värmen tänker jag hinna med ändå.

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar