tisdag 14 juni 2011

Dopkort

I lördags döptes söta Märta (min sambos brorsdotter) och det här kortet fick hon tillsammans med barnbestick med Lilla My på. Har visat ett sånt här dopkort i tidigare inlägg men inte i rosa färger till en liten tjej. Mallen till klänningen hittar du i det inlägget. Blommorna har jag köpt på Gekås i Ullared, men jag har sett att de hade såna på Eko. Midigt med blomma och blad i ett.




Har ingen riktig inspiration för tillfället så jag får blogga istället för att göra kort. Har dessutom så grymt stökigt på mitt skrivbord så jag måste städa där innan jag kan sätta mig och pyssla. =/

Friskis & svettis har gratisgympa på Vätterstranden på tisdagar och torsdagar nu i sommar och ikväll vid 18.30 ska jag gå på Dans fuego. Spännande! =)

Lämna gärna en liten kommentar när du kikar förbi.

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar