onsdag 30 mars 2011

Grattis!

Idag fyller en go vän 40 år. Det här kortet fick hon av mig och sambon. Grattis Martina!

Den här stämpeln är så söt men jag trodde inte att jag skulle få användning av den men det fick jag visst. Den kan nog passa till mer än jag tidigare tänkt.



Måste bara visa min nya kamera som jag köpt. Det är en Casio Exilim Ex-Z800. Tror att det kan bli bra. Den är ju fint blåturkos iaf, hihi. Om någon undrar har jag läst på om den inte bara kollat på färgen. =)
Kommer dock sakna min gamla. Den var så bra och dessutom fint ljusrosa. *snyft!*


Bilden är lånad från http://www.casio-europe.com/se/exilim/exilimzoom/exz800/. (Jag hoppas att man får göra så)

Ha det bäst!
Kramkram

3 kommentarer:

  1. Nu var det alldeles för länge sen jag kommenterade nåt här inne... Hoppas allt är bra med dig?!

    Du har ju gjort massa fina kort på sista tiden! Favoriten är nog det till Martina, jättesnyggt med bara gråskalor =) Jättesöta bebisstämplar du har köpt också, lånar gärna nån gång =)

    Glassbakelserna verkar jättesmaskiga, har redan sparat ner receptet =)

    Vore kul att ses snart!
    Kram kram

    PS Hoppas kameran är lika bra som den är snygg ;-) jättehärlig färg på den!

    SvaraRadera
  2. Jag igen... =)
    Kortet till Martina är också jättesnyggt, men menade egentligen att kortet till Matilda blev min favorit =)

    SvaraRadera
  3. Himlans fint kort. Stämpeln är ju klockren ! Så fin....tror nog Martina blev glad över kortet??

    Ang ditt nyaste inlägg så tycker jag inte att det gör nåt om man blandar sina "stilar". Att ibland blinga på rejält och nästa gång göra det med stilrent och avskalat.
    Hur som helst så ska man känna sig nöjd med det man gör, så länge man mår bra av det !!

    Sköt om dig vännen. Vore kul att ses snart.
    Kramar från Petra

    SvaraRadera