torsdag 24 mars 2011

Tjolahopp!

I helgen var jag och mamma på silversmide i Viken tillsammans med min moster, min kusin och 4 andra tjejer. Vi höll på både lördag och söndag 10-17 och fick ihop en hel del fint. Tyvärr kan jag inte visa nu vad jag gjort för min kamera har gått sönder, men mamma lovade att maila bilder som jag tagit med hennes kamera så jag visar er så snart jag kan. Det var kanonkul med silversmide och Maria som höll i kursen var väldigt duktig. Kan ju erkänna att hon hjälpte till en del. Löda små kulor var inte det lättaste.

Min kusin fyllde år under helgen och fick det här kortet tillsammans med presenten.


Är på jakt efter en ny kamera nu så är det någon som vill rekommendera en bra skulle jag bli glad. Det är en  djungel! =( Min gamla kamera var en Casio Exilim som jag varit väldigt nöjd med så det är möjligt att det blir en sån igen.

Ha det bra!
Kramkram

2 kommentarer:

  1. Hej Anna, hittat hit via...har ingen aning :-) Letade nog inspiration till ett födelsedagskort till min mamma och har hittat ditt kort från ifjol med inmaskad tårta - superfint.

    Min fråga är, var har du fått tag på stämpeln?? Letat o letat men kan inte ens hitta något i närheten :-(

    Tacksam för svar.

    PS Jag har två kameror märke Canon, tycker de är riktigt bra.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Kul att du hittat hit! =)

    Tårtan är från Forma hantverk. (http://www.formahantverk.se/shop/produkter/fodelsedag/tartan---omonterad) Den är en av mina favoriter och jätteanvändbar.

    Kram

    SvaraRadera