lördag 2 april 2011

Förvirrad i mitt skapande

Nu i helgen skulle vi fått besök av min syster med familj men de är alla sjuka så det blev inget. *snyft* Saknar er!
För att muntra upp dem skickade jag ett krya-på-er-kort. Såhär ser det ut:


Det gick ganska fort att göra kortet för att jag skulle hinna till brevlådan innan den tömdes så det blev ett ganska enkelt kort. Bloggrubriken i detta inlägg lyder "förvirrad i mitt skapande" och det är just så jag känner nu. Jag är väldigt nöjd med detta kortet trots att det inte är så massa grejer på. Kanske är det såhär jag vill ha mina kort och jag har kommit på villovägar när jag sätter på en massa blommor och annat. Hmmm, får nog göra fler "enkla" kort och se. Jag kanske hittar hem. =)

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Jag tycker att detta kort blev jättefint. Kul att byta stil ibland.
    Ha en härlig dag!
    Kram Emelie

    SvaraRadera