tisdag 25 maj 2010

Tjolahopp!

Har gjort en del kort den senaste veckan. Ett Morsdagskort som jag såklart inte kan visa än och så har sambons pappa har fyllt år, så det har blivit ett födelsedagskort från oss och ett som mina föräldrar har gett honom.

Kortet nedan är ett beställningskort. Blev så glad att äntligen få använda mitt huspapper som jag köpte på mässan i Borås tidigare i vår. Har blivit bättre på att göra insidor till korten och har tagit en bild även på den.
Skulle vilja ha en stämpel med en brevlåda på. Någon som har tips om vad jag kan hitta en sån?





Som ni säkert kan gissa så tog det en rätt bra stund att få till texten på insidan på det gröna kortet, men jag är nöjd så det var väl värt det. =)
Förstår om ni är nyfikna på vad som händer med mina jordgubbsplantor, och jag kan berätta att de har börjat växa, men tyvärr inte fort nog.
Ha det bäst!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar