lördag 1 maj 2010

Kreativ helg...

Den här gången har jag många kort att visa. Har varit kreativ i helgen eller kanske ska jag säga produktiv. ;) Alla är beställningskort och trots att jag gillar att göra beställningskort var det extra svårt den här gången. Har nämligen inga önskemål att utgå ifrån, mer än att korten skulle vara olika. På min mammas jobb ska de fira de som fyller/fyllt jämnt och jag fick äran att göra korten.

Det första korten är dock till en som jag känner väl så det var inte lika svårt.


Om ni undrar hur jag har gjort något av korten är det bara att fråga.
Ha en trevlig 1 maj-helg!
Kramkram

2 kommentarer:

  1. Vad fint du har fått det här i bloggen!

    Ett hedrande uppdrag att få göra de här korten. Superfina!
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Vad fin din blogg blivit! Och vilka fina kort, du har ändrat din stil lite:) härligt:)
    Kram kram

    SvaraRadera