fredag 8 juli 2011

Bröllopskort

Åhh, det är så kul att göra bröllopskort! Det är inte så ofta jag får chansen men nyligen var våra goa vänner Cissi och Johan på Mallorca och gifte sig. När de kommit hem fick de det här kortet i brevlådan.


Blommorna är kaffefiltersblommor som jag gjort med blomstansar istället för att bara klippa ut cirklar. (Tack för tipset Petra!) I mitten har jag satt en hjärtformad brad. Vill du veta hur man gör kan du kolla in min demo här.
Stämpeln är från Inkido.

Idag har min semester börjat. Den har jag och sambon firat genom att gå en sväng på matmarknaden och sen gå och äta fish and chips och dricka ett glas vin. Mysigt! På matmarknaden passade jag på att träna min engelska inför Skottlandsresan den 17/7. Jag köpte en supergod väldigt stark ost av en engelsman.

Hoppas att ni har det lika bra som jag har! =)

Kram

1 kommentar:

  1. Jättefint kort! Och vad smart att använda stansarna till blommorna!

    Dreglar när jag läser om dina fish and chips! Mums!!

    Här firas det också att det är semester! Jag har iofs haft min i en vecka men Cato firar för fullt att semestern börjar nu!!!

    Må så gott!

    Kram Lindha

    SvaraRadera