söndag 1 maj 2011

Flasktag med ficka

I går var jag på inflyttningsfest/födesedagsfest hos goa Ida. Mycket trevligt. Tack Ida och ni andra för en kul kväll! =)
I present fick hon en halvflaska champagne som jag gjort en flasktag att hänga på.

Flasktags finns på många bloggar och jag hade för mig att jag sett flasktags med ficka som man kan lägga nåt i typ choklad. Det tog en stunds googlande, men sen hittade jag en mall till en tag som jag gillade. Hittade den här. Jag förstorade upp bilden så att den blev 20cm hög. Det blev bra storlek tycker jag. Tagen blev då 6,5cm bred. I fickan stoppande jag en tag som jag skrev en hälsning på och en chokladbit. Glömde såklart att fota efter jag stoppat i chokladen, men ni förstår jag menar.

Klicka på bilden så ser du tagen tydligare.
Imorron är det måndag igen och en ny arbetsvecka. Det hade gott fått vara några dagar helg till.

Ha en bra vecka och skriv gärna en lite kommentar när du kikar förbi! Jag blir så glad då. =)

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar