måndag 4 april 2011

Det blåser i Jönköping idag

På våren är det många som fyller år, iaf i min släkt, och många födelsedagskort ska göras.

Kortet jag visar idag är ett beställningskort till en tjej som fyller 17 år. Hon gillar shopping så äntligen fick jag användning av den här stämpeln. =)


För tillfället är korten jag gör ganska enkla och inte med så mycket ryshpysh (eller hur det nu stavas). Tror nog ändå att det är det som är min grej.

Kom på att jag glömt att visa mina smycken jag gjorde på silversmideskursen. Ska se vad min nya kamera går för och bilder kommer snart på min smyckescollection.

Idag är det supergött väder men det blåser mycket. Jag tänker på det varje vår varför jag bosatt mig i blåsiga Jönköping. När jag var yngre och vi åkte upp till Jönköping och shoppade sa alltid min mamma att vi skulle ta på oss varmt för det blåser alltid i Jönköping och hua vad det blåser kallt.

Ta hand om er!
Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar