lördag 16 oktober 2010

Månadens utmaning

I Månadens utmaning för oktober ska man skapa något maskulint. Svårt, men kul tema! Har fått beställningar på kort och tänkte slå två flugor i en smäll så här är mitt bidrag:


Såhär har jag gjort:
Grunden är ett svart cardstock. Jag har färgat in ett vitt papper med Distress ink (aged mahogany) och stämplat med födelsedagsstämpeln två gånger under varandra i samma färg. Vinöppnaren och "in vino veritas" kommer från ett stämpelsätt från Reprint. De motiven har jag stämplat med vanlig svart dyna. Walter är utstansade bokstäver (Olivia) som jag klistrat fast på OH-plast. Tagen hänger från en öljett i två ringar från Tim Holtz.

Kramkram

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt kort! Vad kul att du ville delta i Månadens utmaning!

    SvaraRadera
  2. Detta tyckte jag var läckert!
    Ha det bra

    SvaraRadera