måndag 14 februari 2011

Nya kort

För några veckor sedan kom efterlängtade lilla Edith till världen. Otroligt söt liten tjej!
Det här kortet gjorde jag till henne:


Ett beställningskort till en tjej som fyller 18 år blev såhär:

Hoppas att ni har en härlig alla hjärtans dag! Jag ska snart ta och äta lite rester från helgens bjudning; oxfilé och potatisgratäng. Ska bli mums idag med. Sambon är iväg ikväll men det gör inte så mycket. Man kan ju ha det mysigt alla andra dagar även fast det inte är alla hjärtans dag.

Kramkram

4 kommentarer:

  1. Vilka fina kort! Gillar särskilt stämpeln på Bubblan! Helläcker! Hoppas du får en mysig Alla Hjärtans Kväll!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbara kort!
    Varifrån kommer stämplarna?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Stämpeln med flickan är från Whipper Snapper Designs. Har beställt den från stämpelgården. Stämpeln med bilen har jag lånat så den vet jag tyvärr inte varifrån den kommer.
    Stjärnan är ifrån Forma hantverk.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Förlåt att jag inte svarat... Jag kan inte helgen 5 mars... Det hade annars varit kul!

    Kram

    SvaraRadera