söndag 6 februari 2011

Bokkort

Nu har jag också gjort ett bokkort. Har sett det på en del bloggar och jag som gillar annorlunda vikningar var ju tvungen att prova. Det tog en stund att göra det för min inspiration var inte alls på topp, och det var lite meckigt att vika "boksidorna". För att få till "sidorna" rakt och bra var jag tvungen att vända på pappret mellan bigningarna. Kolla beskrivningen här så förstår ni vad jag menar med vikningarna.

Kortet var till goa Petra som slutat på jobbet. Kommer sakna dig på jobbet vännen!




Ha en skön söndag!

Kramkram

1 kommentar:

  1. Hej på dig goa goa goa Anna!!
    Tusen TACK för det underbart fina och härliga kortet! Det har fått så mkt beröm här hemma !! Ville att du skulle veta det.

    Jag saknar dig också....det känns märkligt att vara på ett ANNAT jobb än Gethagen.....Men det känns okej ändå......
    Massor av Kramar från Petra

    SvaraRadera