torsdag 24 juni 2010

DT-paket

Igår var jag och hämtade mitt första DT-paket på Hobbyglädje, och detta fick jag:
Tre cardstock; vit grön och rosa, ett rosa papper med vita prickar på från Inkido, ett rosavitt papper med medaljongmönster också från inkido, ett grönt jättefint papper från Maja Design (Crea Diem), en bunt med stora rosa rosor och ett stämpelark som främst innehöll en älva som håller i en stor ros.

Sambon är iväg och spelar golf hela kvällen så nu ska jag börja knåpa ihop något av grejerna. Det ska bli kul att skapa i färger som jag annars inte använder. Grönt är ju som ni vet en favorit men rosa använder jag näst intill aldrig.
Önska mig lycka till! ;)

Ha en trevlig midsommar! Butterfly watching
Kram

1 kommentar:

  1. Sofia Aggefors24 juni, 2010 20:58

    Lycka till och ha en trevlig midsommar!!
    KRAM Sofia (Hånger)

    SvaraRadera