fredag 4 december 2009

Twilight

Nu är det ett tag sen jag uppdaterat min blogg och jag har inte pysslat så mycket i veckan heller. I lördags var Therese och Lisa här och pysslade. Det var kul att träffas igen och trots att det inte blev så många kort gjorda fick jag en massa ny inspiration. Lisa visade en ny vikning och jag fick bl.a. små klädnypor som jag har använt på alla kort jag gjort efter det.

Den stora anledningen till varför jag inte gjort så många kort i veckan är TWILIGHT. Denna underbara bokserie på fyra böcker blev jag tipsad om av en tjej på jobbet och jag är helt såld. Hade inte sett filmen heller, konstigt nog, så den såg jag igår och varför inte se om den ikväll igen. ;)
Rekommenderar böckerna, men var beredd på att det inte går att lägga ifrån sig den. De är beroendeframkallande. :)

Nu ska jag fixa lite mat och sätta mig och läsa den tredje boken i serien. Sambon är inte hemma så jag har kvällen helt för mig själv. Tillsammans med Edward och Bella. :)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar