torsdag 14 juni 2012

Storshoppat

Som så många andra pysslande tjejer i Jönköpingstrakten har jag varit på Hildas Rum idag och storshoppat. Angelica ska tråkigt nog lägga ner sin affär och idag började utförsäljningen med 50% på allt.
Frågan är: Var ska vi nu åka och handla pyssel? Borås!?

Här är en bild på allt jag handlade. Det blev en del papper också, ganska så många måste jag nog erkänna, men de har jag inte brytt mig om att ta kort på.


För att betala det här kalaset krävs det nog att jag gör en sådär 15 kort och säljer, så det är väl bäst att jag sätter igång. Har en del beställningskort att göra.

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Åh vad mycket roligt du köpte! Får nog ta och lägga in bilder i bloggen på allt fint jag shoppade. Har lagt upp dem på instagram i alla fall.
    kram Annika

    SvaraRadera