måndag 13 februari 2012

Nöjd!

Är så himla nöjd med mina blomsterfynd, som jag berättade om i förra inlägget, så jag måste visa vad jag shoppat. =)
Undrar dock vad jag tänkte på (eller inte tänkte på) när jag inte beställde några vita blommor, ni ser det nästan tomma facket överst i bilden. Jaja, så kan det gå...


Nu sitter jag och väntar på att sambon ska komma hem. Vi ska bort till Vätterhem och beställa nya tapeter till arbetsrummet. De vi har nu har börjat släppa i skarvarna och det är stora bubblor under tapeterna, bara efter 5 år, så nu får vi nya. Ibland är det bra att bo i hyresrätt! =)

När jag kommer hem igen ska jag sätta mig och göra ett 50-årskort till en tjej som gillar grönt. Ska nog ge mig på att göra det med en annorlunda kortvikning. Grönt kort med lite annorlunda kortvikning, precis i min smak, hihi.

Ha det bra så ses vi!
Kramar

2 kommentarer:

  1. Förstår att du är nöjd med inköpen! Nästa gång får jag nog haka på jag också =)

    Kortet i förra inlägget, med skidorna och stavarna, var jättesnyggt! Har du gjort stavarna själv, eller var de "färdiga"?

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag att du ska göra Therese! =)

    Stavarna har jag gjort själv av grillspettspinnar.

    Kram

    SvaraRadera