onsdag 19 oktober 2011

Suverän skiss

Var inne på bloggen Pollycraft Monday challenge och hittade en skiss till en tävling som jag tyckte kunde passa till ett beställningskort jag skulle göra. Såhär ser skissen ut:


Kortet blev färdigt på måndagen men såklart glömde jag att skicka in det till tävlingen. =/
Såhär blev det:


Det visade sig att den här skissen var suveränt bra att köra kort efter och jag tycker att det blev ett typiskt Anna-kort. Lagom mycket på det. Efter det kortet blev det två till med utgångspunkt från samma skiss och jag tror säkerligen att det kommer att bli fler.



Mycket svart spets och prickiga papper, hihi. Är nog inne i en svart-vit period för tillfället.
Får se i vilka färger kortet jag ska göra nu kommer att gå i. Det är till en man som fyller 50 år. Kan nog passa med svart-vitt där med, eller vad tror ni?

Ha det bra och sköt om er!
Kram

2 kommentarer:

  1. Håller med om att det var en härlig skiss! Den får jag nog ta och spara ner =) Korten är jätefina, gillar nog det översta allra mest, härlig stämpel!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Wow superläckra kort men min favvo är nog det översta. Tack för titten //Cathrin

    SvaraRadera