onsdag 11 augusti 2010

julkort?

Har känt mig lite off den senaste veckan. Har ingen ork alls och ingen lust till att göra nåt, knappt ens till att pyssla, och då är det illa. Tror att det beror på att semestern är slut och att det tar ett tag att komma in i rutinerna igen. Sen har det inte blivit bättre heller pga en förkylning som bröt ut i helgen. Tycker allt att det är lite synd om mig själv. =(

Har ändå fått några kort gjorda. En av stämplarna jag fick i mitt senaste DT-paket tycker jag skulle kunna passa till julkort. Det var tanken när jag började med det här kortet men när det väl började och blev klart skulle det även kunna passa till andra tillfällen.

Det här har jag använt:
Papper: Vit cardstock, halvgenomskinligt papper med guldstjärnor
Dekorationer: Brads i guld (Panduro), Guldsnöre, Punchinella i guld, Diamond Stickles (Rangers)
Stämpel: Textstämpel (Crafter´s Companion), Manga Fairy (Sugar Nellie) målad med ProMarkers: Cool grey 1,4 och 5, Poppy, Berry Red, Pastel Yellow, Blush, Ivory och Pastel Pink
Allt hittar du på Hobbyglädje.=)

Det damp ner ett par stämplar från C.C. Designs igår i mitt brevinkast. Jag kan känna att skaparlusten börjar komma tillbaka. Alltid kul med nytt! =)

Kramkram

1 kommentar:

  1. Härligt kort!
    Jag har också börjat med julkorten... :-)
    Det gäller att vara ute i tid.
    Kram Emelie

    SvaraRadera