tisdag 13 april 2010

Hej!

Mitt fågelhus fick sällskap av 4 till men inte så länge. De blev påskpresenter till min mamma och syster som jag träffade under påskhelgen, så nu hänger bara den rosa kvar. Tänkte att den skulle passa bra tillsammans med körsbärsblommorna när riset väl slår ut. Tyvärr verkar det inte göra det. Tråkigt! för det är så fint när det gör det.

Det här kortet gjorde jag till min jobbarkompis Malin som fyllt år. Gillar den här stämpeln med fåglarna på starkt! Tycker att den blev bra till molnpappret dessutom. =)


Det är alltid roligt att få kommentarer så skriv gärna en rad eller två när ni besöker min sida. =)
Ha det bra!
Kram Give Someone A Hug Today



4 kommentarer:

  1. Jättefint kort me fåglarna, söta, lite tokiga o så rosa då, hehe=P står nu som inspiration på skrivbordet hemma, tack=) Du e så duktig!
    kram från Malin

    SvaraRadera
  2. Åh vilket sött kort! De där fåglarna är toksöta på något vis. Var kommer de ifrån?
    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Nu har jag hittat hit för första gången. Vad roligt att du också gillar kortvikningar.

    SvaraRadera
  4. Tycker också de där fåglarna är jättesöta! Lånar gärna.... =)Stämpeln med pakethögen är min, ska lägga fram den så den kommer med. Faktiskt en av de allra första stämplarna jag köpte, sen har det ju hunnit bli några fler ;-)
    Kramar Therese

    SvaraRadera