söndag 14 mars 2010

Pearl Maker

På mässan i helgen köpte jag min första Pearl Maker, en pastellgrön. Har tidigare trott att det skulle vara svårt att få till fina pärlor, men det var det inte. Jag tycker att jag fått till dem ganska bra på första försöket på de här korten. =). Visst är det bra att träna lite för att få till dem perfekt, men men det funkar även utan träning. =)

*funderar på vad för färg jag ska köpa nästa gång* =)


De gröna svirlarna på kortet nedan har jag embossat med vårgrönt embossingpulver. Både embossingpulvret och svirl-stämpeln är inköpa på mässan. Även stämpeln med fåglarna på kortet ovan.
Åhh, vad kul det är att köpa nytt!! =)

Ska se om jag hinner göra ett kort till idag. Inspirationen är på topp och kvällen är inte slut än. =)
Vi ses!

3 kommentarer:

  1. Jag har ägnat dagen åt att plocka i ordning i mitt pysselrum, nu syns faktiskt nästan hela bänkskivan :-D Måste damma och dammsuga oxå innan det är ok att börja pyssla igen!

    Tycker att du fått till pärlorna riktigt bra. Fåglarna var helt underbara, vad är det för stämpel?
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Det är tråkigt att städa men tyvärr är det ju behövligt ibland!

    Sitter här med kartan över mässområdet och försöker komma på vart jag köpte den. =)
    Stämpeln är från Slöjddetaljer, ser jag nu. hittade den på nätet också.
    http://www.slojd-detaljer.se/product.aspx?productid=7671&deptid=222

    Kram

    SvaraRadera
  3. Du lyckades mycket bättre med din Pearlmaker än vad de hade gjort på mässan! Jättefina kort!

    SvaraRadera